Konflikthantering

Lär dig hur du bemöter dina kunder på bästa sätt med Anna Anastase, beteendevetare och ekonom.
Kurser
09.30-10.30

Missa inte FMF:s webbinarium tillsammans med Anna Anastase som är beteendevetare och ekonom. Hon jobbar som samtalsterapeut med mottagning på Villagatan i Stockholm.

Hur förhåller man sig till och hanterar konflikter?
Konflikter uppstår där vi människor lever och verkar. Att lära sig flexibilitet och att kommunicera effektivt ger bättre förutsättningar att hantera konflikt på ett konstruktivt sätt.

Ofta uppstår det tvist efter affären och inte sällan använder parterna i affären mäklarna som slagträ i sina konflikter. Efter den här kursen är vår förhoppning att ni ska ges verktyg för att hantera eventuell ilska från kunder, hjälpa era kunder att själva hantera sina konflikter, samt att klara att bemöta kunden när ilskan riktas mot er.

Anmäl dig i formuläret nedan senast den 12 maj. Information om kursen skickas ut per email dagen innan.

Gör en intresseanmälan

Gör en intresseanmälan genom att fylla i formuläret. Vi återkopplar till dig så fort vi får möjlighet.