apr 6 | 2020-2022

Adfenix tidigarelägger produktlansering, vill rädda branschen

För att minska branschens påföljder av den pågående pandemin har Adfenix tidigarelagt lanseringen av den nya tjänsten ‘Engage’. Denna produkt kommer även att erbjudas kostnadsfritt till hela kundbasen till och med september 2020.

Enkelt beskrivet är ‘Engage’ en widget som implementeras på mäklarnas hemsidor. ‘Engage’ arbetar dygnet runt och gör det enklare än någonsin att identifiera köpare & säljare av alla de besökare som är inne på hemsidan.

Värdet av ‘Engage’ är tydligt, mäklaren får tillgång till mer kvalitativ data kring sina presumtiva kunder medan köpare och säljare upplever mer personliga, lösningsorienterade uppföljningar kring sina direkta behov. Detta leder till en mer positiv upplevelse oavsett var i köp- eller säljresan kunden befinner sig. En fastighetsmäklare som använder sig av ‘Engage’ kan redan vid första samtalet adressera kundens behov, vilket i sin tur leder till en smidigare dialog. Som en reaktion på den rådande pandemin väljer Adfenix att tidigarelägga lanseringen och erbjuder tjänsten kostnadsfritt till hela kundbasen till och med september 2020.

Genom att erbjuda ‘Engage’ kostnadsfritt vill vi hjälpa våra kunder i denna osäkra marknad. Kan vi samtidigt inspirera fler företag i fastighetsmäklarbranschen till att lansera initiativ för att minska de negativa konsekvenserna av pandemin så vore ju detta ett drömscenario. Om vi alla aktörer åtminstone gör något, så kanske detta kan gå vägen ändå.

 

 

 

 

 

 

Signerat,

Rikard Jonsson, Growth Manager, Adfenix

0703 – 74 99 99

rikard@adfenix.com