Hantera kunder och konflikt

Lär dig hur du bemöter dina kunder på bästa sätt med Anna Anastase, beteendevetare och ekonom.
Kurser
09.00-12.00

Som fastighetsmäklare kommer du dagligen i kontakt med människor som är mitt i sitt livs största affär. Det kan trigga igång många känslor och för dig som mäklare är det nödvändigt att kunna bemöta din kund på bästa sätt. 

Ofta uppstår det tvist efter affären och inte sällan använder parterna i affären mäklarna som slagträ i sina konflikter. Efter den här kursen är vår förhoppning att ni ska ges verktyg för att hantera eventuell ilska från kunder, hjälpa era kunder att själva hantera sina konflikter, samt att klara att bemöta kunden när ilskan riktas mot er.

 

Anna Anastase är beteendevetare och ekonom. Hon jobbar som samtalsterapeut med mottagning på Villagatan i Stockholm.

 

Fredagen den 4 oktober 2019 klockan 09:00-12:00. Frukost serveras från 08:30 

Utbildningen hålls i FMF:s nya lokaler på Klarabergsgatan 35 plan 4. 

Anmälan görs senast 20 september 2019. Avbokning som görs två veckor innan kursen hålls sker utan kostnad. Avbokar man därefter kommer en administrativ kostnad om 300 SEK inklusive moms att debiteras.